T O P
icyjjack

mf have you ever seen fakes of these


sushiricecakes

True lol


samtfm

There was a new replica batch of them like a month ago, sold out very quickly tho


icyjjack

you can get these for like $60 on depop why would anyone buy a decent rep


samtfm

Where are you finding giannos for under 100 on depop


icyjjack

i literally JUST said depop


samtfm

Dude you will not find a gianno on depop for 60, guaranteed, unless its beat to absolute shit and a size 3


icyjjack

mf i got a pair of these exact ones AND the pink pair at the converse outlet IN AUSTRALIA for $80 each


samtfm

Is that depop? And can you find me a pair for 60 right now? Oh you cant? Ok


icyjjack

you gotta be the saddest cunt i’ve ever interacted with on this godforsaken app


samtfm

No need to shit on me when you realize you’re incorrect man


flor_silvestre

You’re good, there are no fake Giannos.


samtfm

Yes there are


flor_silvestre

A batch has released last month after 3 years of their release, surprising it didn’t happen sooner honestly since they were a fan favorite. Are there any QC photos out?


samtfm

I believe there was another batch way back, but yeah kinda odd there was a random new batch now. Unfortunately there aren’t really any pics I can find. According to the seller I spoke with on wechat there was a very low number produced, like 30ish. Tried to snag a pair but I was like 3 hours too late sadly


xRemnants

Shoot me a price, I’ve got a fresh pair I’ve basically never worn, maybe once for like 20 mins lol. Same size, 9 in mens


sushiricecakes

Bro I tried getting these as a birthday present for myself and I was supposed to get these for 93 with tax and shipping. Because I can't afford one higher than 96


xRemnants

Shoot me a dm on Insta, mine is LessMorose, we can work something out :)


sushiricecakes

Ight bet I did


sushiricecakes

Maybe if you sold them to me for 97 with tax and shipping


sushiricecakes

They ended up refunding my payment so I'm not even getting them :(. Lowk bummed out